Over ons

uit handen nemen van administratieve lasten voor ondernemers
workers

Over ons

Adfin Partners is in 1992 door Rob Brack opgericht en in korte tijd uitgegroeid tot een kantoor met ruim 40 klanten in verschillende branches. Begin 2000 is het aantal klanten afgebouwd omdat de focus op werken in loondienst kwam te liggen. De afgelopen 10 jaren hebben de bedrijfsactiviteiten op een laag pitje gestaan; ze waren gericht op het bijhouden van kennis en kunde. Inmiddels is de focus in de volle breedte terug bij het uit handen nemen van administratieve lasten voor ondernemers.

Waarom? Omdat een ondernemer in alle vrijheid moet kunnen ondernemen, met zijn klanten in contact staan en zich zo min mogelijk laten afleiden door randzaken. Het leidt alleen maar af van de kernactiviteiten. Administratie is zo’n randzaak. En daarom is ons motto: doe waar je goed in bent en laat je administratief ontzorgen door Adfin Partners. Beleef gemak en de professionele ondersteuning!

 

Partnerschap als vertrekpunt

Adfin Partners staat en gaat voor partnerschap vanuit betrokkenheid. Ondernemers die diensten bij ons afnemen zijn geen klanten maar onze zakenpartners. Een zakenpartner staat dicht bij ons en mag altijd op ons rekenen bijvoorbeeld als gesprekspartner of sparringpartner. Winstbejag hoort niet bij ons. Ons businessmodel gaat uit van het principe: als het onze zakenpartner goed gaat, gaat het ons ook goed. En daarom offreren wij tarieven, die doorgaans aanzienlijk lager liggen dan onze concurrent.

  • Voor startende ondernemers kennen wij een instaptarief
  • En als het perspectief op starten er nog niet is, maar er wel behoefte bestaat aan ondersteuning bij een businessplan of een financiële beoordeling, dan behoort een gratis advies tot de mogelijkheden. De enige voorwaarde is dat het wederzijds klikt.
  • Ondernemers die voorbij de start zijn, vragen wij een redelijke vergoeding. Redelijkheid is niet overvragen, leidt in goed overleg tot een win–win situatie mede omdat de economische crisis leert dat iedere € er één is.

U kunt zelf uw factuur beïnvloeden:

  • Moet u maandelijks of per kwartaal aangifte omzetbelasting doen?
  • Hoeveel inkoopfacturen heeft u?
  • Heeft u wel of geen personeel in dienst?
  • Heeft u een stabiel of sterk wisselend personeelsbestand?
  • Wenst u veel of weinig financieel support?
  • Wilt en kunt u zelf administratieve werkzaamheden verrichten, zoals het bijhouden van kasstaten in Excel?

Kortom: wij nemen uw administratieve zorgen tegen een redelijke vergoeding weg. Wij bieden altijd én overal, overzicht én inzicht in uw financiële situatie gebaseerd op een up-to-date administratie. Ontzorgen vanuit partnerschap is onze missie! U als onze zakenpartner staat voorop. Wij zijn dienstbaar aan uw onderneming en persoonlijk betrokken bij uw bedrijf.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt
Managed by Kjenmarks - Wordpress specialisten